Kapsułki TASSIMO zawierają 100%, mielonej kawy*. Każda z nich jest hermetycznie zamknięta, co gwarantuje najwyższą jakość filiżanka po filiżance.
*Z wyjątkiem: Jacobs Cafe au Lait

Chcesz zamówić lub spróbować TASSIMO - wyślij e-mail pod adres biuroserwis@biurolink24.pl lub skontaktuj się z naszym Reprezentantem Firmy.
Nasz przedstawiciel poprowadzi degustację w Twoim biurze.
1.  Wybierz pakiet, który najbardziej odpowiada potrzebom Twojego biura – oferty są zróżnicowane pod względem ceny ekspresu, ilości kapsułek oraz materiałów promocyjnych.

2. Skontaktuj się z naszym oddziałem, wysyłając e-mail pod adres: biuroserwis@biurolink24.pl lub dzwoniąc pod numer +48 12 296 45 24, by zadać nam dodatkowe pytania, umówić się na prezentację systemu TASSIMO lub podpisać umowę.

3. Dostawę zrealizujemy w ciągu 48h.*

4.  Co miesiąc będziemy przypominali Ci o zamówieniu kapsułek – możesz testować różne smaki spośród ponad 10 kaw i napojów.  Co miesiąc Twój zestaw może wyglądać inaczej!

5.  Wraz z podpisaniem umowy i zakupem ekspresu marki Bosch uzyskasz dostęp do całodobowej infolinii marki pod numerem 801-191-534 (opłata według taryfy operatora).

6. W razie pojawienia się usterki, po kontakcie z infolinią Bosch pod numerem 801-191-534 (opłata według taryfy operatora), na koszt firmy Bosch** kurier odbierze od Ciebie towar i zawiezie go do serwisu w celu naprawy lub wymiany. Cały proces zajmie maksymalnie 5 dni.
 

* Dotyczy nowych Klientów Biuro Plus
**Jeśli ekspres popsuł się przez zaniedbania użytkownika, np. brak odkamieniania, koszt przesyłki i naprawy leży po stronie użytkownika